tirsdag den 8. februar 2011

Mini-traktorer og ugler i mosen

Lige godt en måned skulle der gå, før jeg igen fik gang i krea-maskinen. Men så her i weekenden fik jeg endelig lidt tid og overskud til at få syet igen ... og det kom der disse små smækbukser ud af.





Et par til min venindes dreng, allersødeste lille Sigurd, som kom til verden for blot 2 uger siden.

Og et par til min fantastiske kollega, Maria, som faktisk har købt dem til sin nevø - mit første salg nogensinde ... jubii :)

Har desuden købt ekstra meget at det fine uglestof, så der er nok til at sy et par bukser kun i det som gave til Hans, når han fylder år for første gang i næste uge ...

Egentlig sjovt, som de sysler jeg er i gang med (se ude i siden af bloggen) konstant bliver trumpfet af andre (mere) spændende syslerier ... hmm ...

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Lækre stoffer du har brugt, det er virkelig sødt det med uglerne. Er det minikrea mønster?

    Kh

    SvarSlet
  2. Tusind tak :)

    Og jeps, mønstret er minikrea, og ugle-stoffet er købt hos Garn-iture i Smallegade på Frederiksberg.

    SvarSlet